هشتمین خورشید ولایت

هشتمین خورشید ولایت
امام رضا (ع)

مرو یکی از چهار شهر قدیمی خراسان بزرگ است که به همراه شهرهای نیشابور، بلخ و هرات، قدمتی بسیار کهن داشته اما به نسبت دیگر شهرهای ذکر شده، ناشناخته باقیمانده است. از این‌رو در این گزارش سعی خواهد شد خوانندگان محترم با این شهر تاریخی که زمانی میزبان قدوم پربرکت حضرت رضا (ع) بوده است، بیشتر آشنا شوند.
 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت14:44---8 مهر 1392
سلام مهران دوست عزیزم وب خوبی داری فکرکنم هم استانی باشیم من کردکرمانشاه شهرستان اسلم آبادهستم منتظرتم به سایتم بیاونظرتوبگو

محمودرضا خورشیدیان
ساعت21:55---27 دی 1391
سلام
وبلاگت بسیار عالی است و با توجه به اینکه در عکس نوجوان هستی ولی مطالب بسیار خوب و عالی را در وبلاگت قرار داده ای معلوم است که برای امام رضا از جان مایه می گذاری. سعی کن هر چه بیشتر و بیشتر قلبت را پر از عشق به اهل بیت و امام رضا نمایی و دعای فرج آقا امام زمان یادت نرود و هر روز سلامی بر امام حسین(ع) و امام رضا(ع) و امام زمان بفرستی تا از پرتو نورانیت این عزیزان همواره بهره مند باشی سر فرصت کل مطالب وبلاگت را خواهم خواند چون هر کس که برای امام رضا(ع) بنویسد و بگوید در قلب من خواهد بود جاودانه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 26 آذر 1391 ] [ 15:48 ] [ مهران ] [ ]
درباره وبلاگ

من یه کرد هستم و به کرد بودنم افتخار میکنم،این وبلاگ رو به خاطر علاقم به امام رضا(ع) درست کردم،امیدوارم یک روز این افتخار رو کسب کنم که برم پابوس امام رضا(ع) راستی به وبلاگ من خوش اومدید نظر یادتون نره
نويسندگان
آخرين مطالب